INAUGUREM EL CAFÈ DE LA QUIMETA EL DIA DE NADAL!

Publicado el 25 de diciembre de 2025, 8:34

Avui, 25 de desembre de 2025, inaugurem El Cafè de la Quimeta. És un projecte que neix de la il·lusió. De les ganes de compartir moments autèntics. On podem ser nosaltres mateixos. Un espai on entrar i sentir que ets tu mateix o mateixa sense les màscares que la vida ens obliga moltes vegades a dur. 

Estic ja posant en marxa el canal de youtube perquè la interacció sigui més plausible. I de seguida posaré data als tallers i activitats. En aquestes festes, les emocions es disparen. Per una banda, tenim ganes de gaudir.  El nen o la nena interior vol reviure la màgia nadalenca. Però hi ha altres elements que ens poden angoixar. Com les persones estimades que ja no hi són. O compartir espai amb gent que no són precisament les nostres persones favorites. Deixa'm parlar-te des de la meva experiència: no et posis màscares. Això no vol dir que entris en conflictes o que diguis tot el que et passa pel cap que pugui dur problemes. Sinó que trobis el teu centre i simplement siguis, estiguis. Des de la tranquil·litat. Des de la teva serenor. Res és tan greu com per a estar en tensió. També pots optar per no anar a un dinar que no et ve de gust. I no passa res. El més important és prioritzar la teva salut emocional i mental. Posa l'atenció en les coses boniques, que segur que alguna hi haurà, i el que et faci perdre l'equilibri deixa-ho anar com quan passa un cotxe fent molt de soroll i et tapes les orelles i un cop ha passat te n'oblides.

Gaudeix d'aquestes festes perquè t'ho mereixes. I el soroll, deixa'l pels cotxes. Així que, tenint tot això en compte, et desitjo unes molt bones festes. Perquè sí. Perquè que les gaudeixis depèn de tu. I si finalment has caigut en discussions o en malentesos, no et castiguis. Tens tot un any al davant per treballar en tu mateix o mateixa i l'any que ve tot anirà millor. Confia.

 

Hoy, 25 de diciembre de 2025, inauguramos El Cafè de la Quimeta. Es un proyecto que nace de la ilusión. De las ganas de compartir momentos auténticos. Donde podemos ser nosotros mismos. Un espacio al que entrar y sentir que eres tú mismo o tú misma, sin las máscaras que la vida muchas veces nos obliga a llevar.

Ya estoy poniendo en marcha el canal de YouTube para que la interacción sea más cercana. Y muy pronto pondré fecha a los talleres y actividades.

En estas fiestas, las emociones se disparan. Por un lado, tenemos ganas de disfrutar. El niño o la niña interior quiere revivir la magia navideña. Pero hay otros elementos que pueden angustiarnos, como las personas queridas que ya no están, o compartir espacio con gente que no es precisamente nuestra favorita.

Déjame hablarte desde mi experiencia: no te pongas máscaras. Esto no significa entrar en conflictos ni decir todo lo que se te pasa por la cabeza y pueda generar problemas. Significa encontrar tu centro y simplemente ser, estar. Desde la tranquilidad. Desde tu serenidad. Nada es tan grave como para vivir en tensión.

También puedes optar por no ir a una comida a la que no te apetece asistir. Y no pasa nada. Lo más importante es priorizar tu salud emocional y mental. Pon la atención en las cosas bonitas, que seguro que alguna habrá, y aquello que te haga perder el equilibrio déjalo ir, como cuando pasa un coche haciendo mucho ruido, te tapas los oídos y, una vez ha pasado, te olvidas.

Disfruta de estas fiestas porque te lo mereces. Y el ruido, déjalo para los coches.

Así que, teniendo todo esto en cuenta, te deseo unas muy felices fiestas. Porque sí. Porque que las disfrutes depende de ti. Y si finalmente has caído en discusiones o malentendidos, no te castigues. Tienes todo un año por delante para trabajar en ti mismo o en ti misma, y el año que viene todo irá mejor. Confía.